Bine ați venit!

Știi sau nu știi!?!

Bine ai venit!

duminică, februarie 6

Să îl ajutăm - Cosmin Acatrini

Categories: , , , , , , , , , , ,




Numele meu este Acatrini Cosmin si am mare nevoie de ajutorul vostru. Am 27 de ani si pana acum 4 luni de zile am dus o viata normala. Nu vreau sa va plictisesc cu detalii doar ca sa va castig simpatia, asa ca o sa ma prezint pe scurt. Sunt din Onesti, am absolvit Liceul Teoretic “Grigore C. Moisil” si “Scoala Narionala de Studii Politice si Administrative” Bucuresti – Facultatea de Comunicare si Relatii Publice. In urma cu 4 luni, lucram ca instructor auto in Onesti, alaturi de tatal meu. In septembrie 2010 am facut o infectie in gat, nu parea nimic grav. A continuat insa cu dureri groaznice care ma impiedicau sa mananc. Am ajuns de urgenta la spital si am fost trimis la Bacau. De acolo, dupa 2 luni de tratament, la Iasi. Cu toate ca infectia s-a vindecat, am ramas cu probleme la inghitit. Abia acum, dupa 4 luni, la Spitalul Universitar din Bucuresti, au descoperit problema si mi-au pus diagnosticul: Fistula Esotraheala – infectia mi-a distrus tesuturile moi, traheea si esofagul, creand astfel o comunicare de 13 mm, din cauza careia nu ma pot alimenta – tot ce inghit ajunge in plamani.

Spread The Love, Share Our Article

Related Posts

No Response to "Să îl ajutăm - Cosmin Acatrini"

Trimiteți un comentariu