Bine ați venit!

Știi sau nu știi!?!

Bine ai venit!

marți, mai 10

9 genii și obiceiurile lor!

Categories: , , , , , , , , , , , ,

www.stisaunusti.blogspot.com te scapă de plictiseală și te ajută să aflii lucruri noi! 9 genii și obiceiurile lor!

Spread The Love, Share Our Article

Related Posts

2 Response to 9 genii și obiceiurile lor!

Ana Maria
7:03 p.m., mai 11, 2011

pfff.. si cand ma gandesc ca eu daca nu dorm 8 ore sunt rupta a doua zi.... :)) cred ca ar trebui sa-mi pun un semn se intrebare totusi.... :-?

7:12 p.m., mai 11, 2011

eu dorm 4 ore dar cu o data la 12 ore... si simt pe zi ce trece ca nu stiu pana cand... :)dar oricum noi nu am putea sa tinem programul acela de mai sus... trebuie sa mergem la scoala, trebuie sa mergem al munca, trebuie sa vedem emisiunea preferata care e la ora x, trebuie sa intram pe facebook sa raspundem la nu stiu ce comentariu de poza: "esi sweet...", trebuie sa intram pe travian unde credem ca daca am dat ceva click-uri si am doborat satul vecin acum stapanim lumea, trebuie sa iesim cu baietii/fetele la o bere/rachiu, trebuie sa..... dar uitam sa le zambim, sa spunem un multumesc, sa ajutam, sa fim oameni cu cei din jur....

Trimiteți un comentariu