Bine ați venit!

Știi sau nu știi!?!

Bine ai venit!

duminică, februarie 8

Test de personalitate Tibetan [TEST]

Categories: , ,

Merita sa incercati. Veti afla unele lucruri interesante dspre voi.



Te rog lasă un comentariu dacă ţi-a plăcut. Mulţumesc!

Spread The Love, Share Our Article

Related Posts

4 Response to Test de personalitate Tibetan [TEST]

8:11 p.m., februarie 09, 2009

Rata de adevar a testului este de 99,9%.Am ramas socat cand am vazut rezulttele.

Anonim
1:11 a.m., iulie 16, 2010

pai...eu n-am ramas chiar asa socata..de fapt, printre alte stupiditati, cica pe prietenul meu il caracterizeaza siretenia ( ? de unde stie testul asta inteligent ca am un prieten? :)))..Si iubesc cu adevarat ( ca la Din dragoste ;))) pe...pam pam..Emilia! :))).(in caz ca nu va prindeti e o fata...si eu sunt tot o fata, cu orientari absolut normale :)))

Anonim
8:10 p.m., decembrie 06, 2010

in toata chestia asta doar 3 lucruri sunt adevarate...cum se face?:-?

8:19 p.m., decembrie 06, 2010

e secret :P

Trimiteți un comentariu